Lem Station
Міжнародний симпозіум
Лілія Волошина (Україна)

Тема: Презентація Львівського квадрієнале сценографії 2021 року


Театрознавиця, кандидатка мистецтвознавства, доцентка, наукова співробітниця Європейського гуманітарного університету (м. Вільнюс).

Закінчила Білоруську державну академію мистецтв за спеціальністю театрознавство, пізніше - магістратуру та аспірантуру при ній.

У 2015 році захистила дисертацію на тему «Візуальний образ вистави

в драматичному театрі Білорусі кінця ХХ - початку ХХІ століття».

Ксенія Князєва (Білорусь)

Тема: «Візульний театр Білорусії» * (з перекладачем)


Театрознавиця, кандидатка мистецтвознавства, доцентка, наукова співробітниця Європейського гуманітарного університету (м. Вільнюс).

Закінчила Білоруську державну академію мистецтв за спеціальністю театрознавство, пізніше - магістратуру та аспірантуру при ній.

У 2015 році захистила дисертацію на тему «Візуальний образ вистави

в драматичному театрі Білорусі кінця ХХ - початку ХХІ століття».

Павло Босий (Канада)

Тема: «”Інтерактивна гра”: як інформують режими театральної індустрії та підготовка сценографів та фахівців зі сценічних технологій»


Доцент театрального виробництва у Школі перформансу при Університеті Райерсона, Торонто (Онтаріо, Канада). Павло Босий викладав театральне мистецтво, історію та гуманітарні науки більше 25 років на рівні коледжу та університету. Павло також працював головним дизайнером-резидентом (сценаристом) у Кіровоградському державному театрі ляльок та Кропивницькому державному театрі, обидва у м. Кропивницький (Україна). Він розробляв, або керував близько 200 проектами в регіональних та академічних театрах Канади, України та США, а також у Офф-бродвейських компаніях. Він брав участь у виставках театрального дизайну, таких як World Stage Design. Павло - чотириразовий учасник PQ. Має ступінь магістра в галузі дизайну та технології виробництва з Університету Огайо (США); він є членом UNIMA та ADC.


https://sites.google.com/site/pavlobosyy/biography

Памела Ховард (Великобританія)

Тема: «Звук - це колір, а колір - звук» - моя робота як Творця з музикою»


Памела Ховард часто є ініціатором та автором спільних проектів, які об’єднують художників з багатьох країн через мистецтво та музику. Автор книги «Що таке сценографія?», яка перекладена 7-ма мовами, третє видання опубліковано 2019. Routledge Великобританія/США

У 2008 р. нагороджена OBE за «Досягнення в драмі»

Професор Університету мистецтв Борнмута

Почесний професор Лондонського університету мистецтв

Почесний співробітник Гонконзької академії виконавчого мистецтва

http://www.pamelahoward.co.uk/

Кейт Бернетт, Ебі Коен (Великобританія)

Тема: «Кураторство сценографії - Ебі Коен та Кейт Бернетт у розмові»


Кейт Бернетт

В даний час Кейт є головою дослідницької комісії OISTAT. Вона була редактором каталогу «Всесвітнього сценічного дизайну» (WSD) у 2013 році та членом журі виставки WSD2017 у Тайбеї. Для OISTAT50 та PQ2019 Кейт спільно з Шоном Кроулі та Чадом Хілі співпрацювала з майстернею-виставкою студії та дизайнерської роботи Пола Брауна.

http://www.theatredesign.org.uk/com

Committee/kate-burnett/


Ебі Коен

Лауреатка GOLDEN TRIGA PQ2011 як дизайнер і куратор національної виставки Бразилії. Міжнародний куратор SharedSpace/ POLITICS у PQ 2015. Нагороджеа 2013 IDCA - Міжнародною премією в галузі комунікаційного дизайну за проект MixMax Brasil, зроблений для TropenMusem в Амстердамі.

Дизайнер декорацій, виставок, куратор та викладач, працює фрілансером/приватним підприємцем для театру, кіно, виставок та подій у прямому ефірі. Кандидат мистецтв / перформансу в Університеті Сан-Паулу з акцентом на практику дизайну на перетині між дизайном перформансу+мистецькою інсталяцією+виставкою. Член ОІСТАТ з 2003 р.

https://abycohen.com/bio-2/

Ніно Гунія -Кузнєцова (Грузія)

Тема: «Тбіліська бієнале сценічного дизайну 2020»



Виконавчий директор Спілки молодих артистів театру Валеріана Гунії (Союз YTA) - Національний центр Грузії OISTAT

Наталія Руденко-Краєвська (Україна)

Тема: «Сценографічні персонажі образотворчого характеру у творах української театральної художниці Тетяни Медвідь»


Художник-постановник, старший викладач Львівської національної академії мистецтв, кафедра монументального живопису.

Авторка понад десяти науково -методичних розробок на теми, пов'язані зі сценографією та проблемами об'єктів просторового мистецтва.

Авторка навчальних програм з таких дисциплін: «Короткий курс історії театру та сценографії», 2018, «Основи мистецтва сценографії», 2018, «Проблеми об’єктів просторового мистецтва», 2018. Автор підручника «Основи сценографії». Випускниця ХХПІ, майстерня сценографа Бориса

Косарєва. Авторка ряду наукових статей. Учасник тематичних наукових конференцій.

Роман Лаврентій (Україна)

Тема: «Галицький Петрицький», або Художній пошук артиста українського молодого театру «Заграва» (Галичина, 1930 -ті роки)»


Театральний критик, кандидат мистецтв, викладач кафедри театрознавства та акторської майстерності Львівського національного університету ім. Івана Франка, секретар комісії з театрознавства Наукового товариства ім. Т Шевченка. Співавтор наукових публікацій «Український театр ХХ століття: антологія вистав» (2012) та «Національний академічний український драматичний театр ім. М. Заньковецької. Книга 1: Час і доля» (2016); упорядник публікацій «Українська сцена в полікультурному просторі Австро-Угорщини (друга половина ХІХ-початок ХХ ст.). Читець. За матеріалами австрійської німецькомовної преси» (2017) та «Єврейська культура в Україні (друга половина ХІХ-перша половина ХХ століття): музейні колекції та театральне мистецтво» (2019); співредактор видання “Чарнецький С. Історія українського театру в Галичині. Нариси, статті, матеріали» (2014).

Інфопідтримка
Made on
Tilda